U petak 25. listopada 2024. godine učenici 1.a razreda sudjelovali su na radionici “Poticanje čitalačke pismenosti”. Za prvi krug radionica odabrane su igre Zvučna igra pogađanja i Na slovo…
U prvoj igri učenici su imali pet parova kutijica (riža, kamenčići, kovanice, drveni privjesci, sitne metalne loptice) koje su bile izmiješane. Zadatak je bio spojiti kutijice prema zvuku te sastaviti što više zvučnih parova, ali i pogoditi što se nalazi u kutijici.
Ostvarili smo jezični cilj poticanja i osvještavanja slušne osjetljivosti i na taj smo način uvježbali koncentraciju te započeli drugu igru u kojoj su učenici izvlačili kartice sa glasovima/slovima abecede te navodili što više riječi na izvučeno slovo. Osim što su uvježbavali pamtiti riječ koju su smislili dok ne dođu na red, učili su i kako se pristojno javiti za riječ i slušati drugoga.
Na kraju su nacrtali osobu/ predmet prema slovu koje su izvukli.
Učenici 4.b razreda sudjelovali su u igri „Kockom do priče“. Bacali su kocke s različitim motivima te se dobivenim motivima koristili u pisanju priče. Zatim su čitali svoju priču te se ona interpretirala na satu.
Radionice provodi učiteljica Zorana Filipović Periša.