Svake godine, drugog utorka u veljači obilježava se diljem svijeta Dan sigurnijeg interneta.

Cilj ove inicijative je promicanje sigurnijeg i odgovornijeg upotrebe interneta i digitalnih tehnologija, posebice među djecom i mladima. U našoj školi smo imali niz aktivnosti u kojima smo potaknuli učenike na razmišljanje o sigurnijem internetu.

Učenici 5.a razreda upoznali su prednosti i nedostatke generativne umjetne inteligencije (AI). Pokušali su razlikovati „prave“ slike/videozapise i slike/videozapise koje je generirala umjetna inteligencija. Zadatak nije bio jednostavan, a učenici su uočili na koje sitne detalje bi trebali usmjeriti pažnju kako bi bolje prepoznali umjetno generiranu sliku/videozapis. Na Satu razrednika su izrađivali svoje umjetno generirane fotografije u web alatu Canva, uz etičke smjernice.

Učenici 4.a razreda su primijenili stečeno znanje iz sigurnosti na internetu na izradu stripova u web alatu BookCreator. Nakon izrade stripa, odigrali su igru Interland u kojoj su ponovili naučeno.

Učenici 6.a i 7.a razreda okušali su svoju sreću u društvenoj igri. Učenici su trebali odgovarati točno na razna pitanja iz područja sigurnosti na internetu te odrađivati izazove kako bi uspješno došli do kraja igre. 

Učenici 1.b – 4.b razreda istraživali su svijet igara. Naglasak aktivnosti bio je na “balansiranju” između online igara i provođenju vremena bez ekrana.

tekst: David Komesarović

Skip to content